benegre.cat
Notícies

Estrella Damm reconeix que les noies dels seus anuncis “fingeixen anar calentes”

La marca de cerveses Estrella Damm ha reconegut que els seus anuncis #Mediterràniament “podrien faltar una mica a la veritat”, en paraules d’un representant de Damm. L’espot protagonitzat per Love of Lesbian retrata una colla d’amics que es van fent més amics a mesura que cauen les hores i les cervesses. “Si hem de ser sincers, és cert que les noies fingeixen anar calentes”, explicaven fonts de l’empresa. L’anunci ha deixat perplexes, un any més, als membres del Col·lectiu d’Homes Joves Desitjosos de Dones que ha fet un comunicat denunciant “l’absurda tergiversació de la realitat i la creació de falses expectatives”.

La polèmica ha fet reaccionar la marca cervessera, que no descarta fer un espot més proper a la realitat: “és veritat que no passa gaire sovint que una noia t’arrambi calenta com una guitlla. Ni passa gaire això de córrer en pilotes pel bosc. Ni totes les lesbianes són models. I sí, de vegades, a la vida real també hi ha homosexuals que es fan petons… però al video no els hem posat perquè… perquè el grup és Love of Lesbian i, seriosament, les lesbianes models escalfen als espectadors, els gais no”. De totes maneres, Estrella Damm ha defensat que “no és que vulgui ser realista, en realitat volem vincular la nostra marca a moments de suposada felicitat que existeixen a la ment de l’espectador. Això inclou sexe, menjar, festa, bon paisatge i alcohol. Més o menys en aquest ordre”.

Les AMPA (Associacions de Mares i Pares d’Alumnes) també han mostrat el seu disgust amb l’anunci d’Estrella Damm, “perquè moltes dels nostres fills han començat a sentir pessigolletes per culpa del video… I encara no els tocava”. Molts pares i mares es mostren preocupats pel concepte d’oci sexual vinculat a l’alcohol que estan adquirint els seus fills, i la mare d’un alumne de Sant Andreu ha advertit que “el meu fill s’ha comprat un separa natges perquè quan prengui el sol se li posi moreno el cul. Jo no sé a qui he de denunciar però s’ha tornat impossible sortir al balcó. Es passa el dia allà tombat”. L’anunci d’Estrella Damm segueix però, impertorbable, el seu camí d’èxit i de connexions primàries. #Mediterràniament.

Comentaris

TOP

Alerta galetes!

L’informàtic que manté aquesta pàgina web menja galetes i una autoritat invisible ens obliga a dir-t’ho. Si hi estàs d’acord, clica ACCEPTAR, sinó, et redirigirem a una pàgina russa amb virus.

Política de privacitat,

ACEPTAR
Aviso de cookies