benegre.cat
Notícies

Mascarell agraeix el suport d’Estrella Damm a la cultura presentant-se a un acte “amb el puntillo de birra”

El conseller de Cultura de la Generalitat, Ferran Mascarell, ha volgut exhibir públicament la seva gratitud envers Damm, que enguany ha dedicat el seu anunci televisiu a recolzar la cultura catalana. Tant és així que Mascarell es va presentar ahir “visiblement tocadet” a l’acte de presentació d’una nova exposició d’art modern al CCCB: “Se li veia el coll d’ampolla d’una mitjana sortint-li per l’americana”, asseguren fonts del centre cultural. La presència del conseller “amb el puntillo de birra” va ser molt celebrada entre els artistes, que defensen la implicació de Mascarell i agraeixen “que es posi al nostre nivell”.

Fonts de la conselleria, per la seva banda, han volgut deixar clar que el consum d’alcohol en actes oficials “no és cap novetat” i que “a vegades és necessari” per suportar segons quines exhibicions contemporànies. “Sobretot en el terreny de l’art, fa falta estòmac”, reconeixen. Així, Mascarell va ser l’autèntic protagonista de la presentació, explicant acudits de borratxos a l’audiència “amb un to molt convincent” i demostrant que té l’ànima “totalment entrenada”.

Amb tot, la conselleria insisteix en el seu agraïment a Damm, la cervesera catalana que impulsa la cultura en el seu darrer anunci televisiu. “Fan falta més anuncis que ens recordin la importància de sortir a beure al carrer”, expliquen al Departament. Tot i el seu èxit en cercles intel·lectuals, “acostumats a històries inconnexes, d’aquelles que et fan venir ganes de picar la tele molt fort”, l’anunci ha generat força polèmica en altres esferes.

Concretament, fins a quatre ciutadans haurien rebut atenció mèdica per atacs epilèptis directament vinculats al visionat de l’anunci. “Clara Segura actuant en una sala buida, Corbacho tot espitat, un cantautor que parla i el Reugenio en un sol anunci és un cocktail explosiu”, asseguren fonts mèdiques.

Tot i això, Damm treu pit per haver convertit els seus anuncis en “un nou clàssic de la televisió”. En vistes a la propera temporada d’estiu, la cervesera ja ha anunciat que provarà de superar el mític anunci del Tonight tonight amb un nou spot progagonitzat per la comunitat pakistanesa de Barcelona: “No hi ha col·lectiu més lligat a la birra que els pakis, excepte els actors”, expliquen a la companyia.

Comentaris

TOP

Alerta galetes!

L’informàtic que manté aquesta pàgina web menja galetes i una autoritat invisible ens obliga a dir-t’ho. Si hi estàs d’acord, clica ACCEPTAR, sinó, et redirigirem a una pàgina russa amb virus.

Política de privacitat,

ACEPTAR
Aviso de cookies