benegre.cat
Societat

L’atenció telefònica de Salut respondrà automàticament que “hi ha una passa”

Fa anys que la persegueixen

Salut treballa per ser més eficient. Segons ha informat el Departament, a partir del proper dilluns el telèfon d’atenció santirària de la Generalitat respondrà automàticament que “hi ha una passa” a les trucades dels ciutadans. Des del govern s’assegura que la mesura estalviarà recursos de forma dràstica: “No serveix de res posar professionals al telèfon quan tots sabem com acabarà la conversa. Si hi ha una passa és el que el malalt espera sentir, fem-ho fàcil”.

“El millor en medicina moderna és dir que hi ha una passa i receptar paracetamol, que va bé per tot, jo fins i tot en foto als ous remenats”, asseveren els responsables mèdics del país. Si bé la resposta vindrà pregravada en el contestador, el pacient tindrà opció de parlar amb un operador real, si bé només servirà per avisar l’ambulància: “O és una passa o la cosa va en sèrio, no hi ha terme mig”, defensen.

Respecte a “la passa” en qüestió, el govern admet que fa anys que la persegueix. “El problema és que la gent diu que es veu que hi ha una passa, però sempre ho han escoltat d’algú altre”, asseguen les autoritats, “això fa molt difícil localitzar-la”. Des de Salut sospiten que, originalment, “la passa” va arribar a través dels astronautes que van conquerir la lluna l’any 1968. “Allò de la gran passa per la humanitat que va dir l’Amstrong és bastant evident”, afirmen.

Comentaris

TOP

Alerta galetes!

L’informàtic que manté aquesta pàgina web menja galetes i una autoritat invisible ens obliga a dir-t’ho. Si hi estàs d’acord, clica ACCEPTAR, sinó, et redirigirem a una pàgina russa amb virus.

Política de privacitat,

ACEPTAR
Aviso de cookies